quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Lørdag 19 November 2016
Lørdag 19 November 2016
19nov

Lørdag 19 November 2016 kl. 

Træningspas #2: Aarhus MTB - valgfri selvtræning: MTB-power/teknik ( power-forcering med hop, 30sek power med berm, nedkørsel med drop/gap)

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.


Hovedsektion:
Træn følgende sektioner med stort teknisk fokus. Indlæg ca. 5 min mellem hver sektion.

1) 5xpower-forcering af ca. 15 sek med hop over træstamme og lignende i høj fart - dvs. du 'sprinter' derhen og forcerer forhindringen. 1min45sek pause.


2) 5x tekniske kortere accelerationer af 30 sek. som indeholder et berm undervejs! 1min30sek pause. Se hvor meget cyklen kan 'kantes' - altså ligges ned i svinget!

4) 5x nedkørsel med drop/gap undervejs. Køres med højest mulige fart. ca. 2 min imellem for at sikre godt fokus.

5) Brug den resterende tid på at træne i at køre på baghjul, balance-øvelser, olign.
.
Afrul:
15 min @ lav Z2/RPM95-100 på helt flad vej.

19nov

Lørdag 19 November 2016 kl. 

Træningspas #1: Trail-løb og planke-variation

1) 20 min let løb i skoven - gerne på flad single-trail, som gør det sjovt og motiverende.



2) Planke-variation.

1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben + 4) Omvendt-planke med vægten på hæle og skulderblade (lænden løftet fra gulvet og armene langs siden) - på skift løftes højre og venstre ben så højt op som muligt.
Trænes som et super-sæt. Dvs. at alle øvelser laves sammenhængende, hvorefter der er en pause på 1 min. Der laves 3 runder.

3) 5 min grundig udstrækning.

Næste træning sport

tirsdag 17-07-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Meier

Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen