quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Tirsdag 03 Januar 2017
Tirsdag 03 Januar 2017
03jan

Tirsdag 03 Januar 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Asger

18:00 

Tirsdag 03 Januar 2017 kl. 18:00

Aarhus MTB Klubtræning: Udholdenhed med AT (4x8) + power (6x15sek) + Tempo (20 min)

 

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd. 2 timer 15 min træningstid.

Indlæg følgende interval-blokke (efter ca. 15 min) adskilt af 5 min stabilt pace i Z2/RPM 90-100. :

1) 4x8 min AT @ lavZ4/RPM 90-95. Kør i grupper, hvor i kører rulleskift i grupper af 4-5 mand med føringer på ca. 30 sek.. 5 min @ Z2 mellem hvert interval.

2) 30min med stabilt pace midt @Z2 på fladere rute, der tillader et konstant tråd. Der indlægges undervejs følgende accelerations-intervaller med 4 min15 sek imellem. Intensiteten skal være progressiv stigende fra blok til blok i takt med at intervallængden bliver kortere. HUSK: Der er tale om kontrollerede-accelerationer og ikke all-out-intervaller. Så find en god belastning i de enkelte intervalblokke, så du kan holde samme intensitet gennem det enkelte interval og gennem alle intervaller i blokken.

- 6x15 sek stående @ højZ6 (hvis der ikke trænes efter watt, køres disse på benfoenemmelse. Der skal kunne holder samme belastning i alle 6 intervaller. 4min15 sek imellem

3) 20 min hård tempo @ stabilt pace midt Z3/RPM 90-100. Kør på let rullende rute med konstat pres i pedalerne.


Afrul:

10 min let rul @ Z1/RPM90-95

Næste træning sport

søndag 22-07-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen