quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Onsdag 25 Januar 2017
Onsdag 25 Januar 2017
25jan

Onsdag 25 Januar 2017 kl. 

Styrketræning: MTB-styrke: Dødløft, Bulg Split Squat - 2x(2-3-5)

Opvamning:
Supersæt 1: 3 runder af 1x10 two-hand kettelbellswings kombineret med 5xGoblet-squat med 3xbiceps curl' i bunden+3xtwo-hand-shoulder press+5x'Halos' (til hver side)+5xet-bens dødløft (med hvert ben)


Hovedsektion:
Der trænes 2 runder af 1x(2-3-5) gentagelser (altså 1x2+1x3+1x5 og så igen 1x2+1x3+1x5) - fokus på funktionalitet og at afslutte med overskud!
I alle sæt trænes med den vægt du normaltvis har på når du laver 5 gentagelser!
Se evt. øvelser på you-tube eller få hjælp i dit træningscenter til korrekt udførelse!
Super-set 1: Døddløft+Bench Press
Super-set 2: Bulgarien split-squat+Pull-ups

Finisher:
Planke-variation. 1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben.
Udstrækning:
Grundig udstrækning af både over og underkrop.

Næste træning sport

søndag 22-07-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen