SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Torsdag 16 Februar 2017
Torsdag 16 Februar 2017
16feb

Torsdag 16 Februar 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Mateuzs

19:00 

Torsdag 16 Februar 2017 kl. 19:00

Aarhus MTB Klubspinning: 1x10min 30sekON/30sekOFF + 2x20 Over/under-SubAT/AT + 4x4 min Op/ned-bakke-styrke

Opvarmning:
5 min progressivt højZ1-højZ2/RPM90-95.

1) 1x10 min micro-bursts, hvor der skiftevis køres med 30 sek @ RPM 100-110 og 30 sek @ RPM 60-65. Generelt skal trådet være let, og der er fokus på et effektivt tråd, med et godt drive i pedalerne gennem hele trådet og stabile hofter.
Intensiteten skal rent watt-mæssigt ligge @ højZ5 i perioder med RPM110-120 og @ Z1 i perioder med RPM 60-65. Pulsen vil henover de første 3-4 min forventes at ligge omkring midtZ4 i slutningen af de intenseperioder!

5 min let rul.


Hovedsektion:

1) 2x20 min SubAT/AT. Der køres skiftevis 3 min @ højZ3/RPM80-85 (lige på grænsen til Z4 og 2 min @ midtZ4)/RPM75-80. Generelt fokus på et styrke-betoner tråd. 5 min pauserul @Z1/RPM90-100


2) 5 min let rul.


3) 4x4 min Op-ned-bakke-styrke @ lavZ4. Fokus på et kraftfuld og styrkebetonet tråd. Der køres skiftevis 15 sek siddende @ RPM80-85 og 30 sek stående @ 60-65 RPM. Der holdes et konstant pres i pedalerne med fokus på et styrkebetonet tråd. HUSK at spænde op i kroppen, kigge fremad og skyde brystet fremad/hofterne. 2 min pauserul @ Z1/RPM100

Generelt: Hold overkroppen oprejst og se fremad/orienter dig!

Afrul: 5 min Z1/RPM100.

Næste træning sport

tirsdag 20-02-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

Februar 2018
M T O T F L S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen