quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Mandag 27 Februar 2017
Mandag 27 Februar 2017
27feb

Mandag 27 Februar 2017 kl. 

Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 3 af 8

Dette er tredje uge af forberedelse fase#2.

Der venter generelt an hård og fokuseret uge, med mulighed for at få masser af god træning i benene.

Er kroppen træt sidst på ugen, så kan der ses frem til restitution i starten af den kommende uge!

Go' træning!

27feb

Mandag 27 Februar 2017 kl. 

Stabillitetstræning (valgfri selvtræning): Program #1

Stabillitetstræning med henblik på træning af kroppens generelle styrke, funktionalitet og bevægelighed.

Benyt udleverede program - program 1.

Næste træning sport

onsdag 23-05-18 00:00: Selvtræning - træningspas #2: Restitution med teknik - 6x60sek spins

Trænes hvis du har tid og overskud!
60 min LET cykling @højZ1/RPM90-100 med fokus på restitutionstræning samt træning af et teknisk godt tråd!.

Kør enten på flad rute eller hometrainer, som tillader et let pres i pedalerne samt mulighed for at fokusere på god 'tråd-teknik' i de indlagte spins!

Indlæg efter 30 min:


1) 6x60 sek spins @ i let gear/watt @ midtZ2/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!


Kør med en let og effektiv kadence og fokuser på stabile hofter. og et godt drive til pedalerne!

Afslut med en god fornemmelse mentalt og 'lethed' i benene!


Træningsplan Sport

Maj 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen