quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Mandag 27 Marts 2017
Mandag 27 Marts 2017
27mar

Mandag 27 Marts 2017 kl. 

Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 7 af 8

Dette er syvende uge af forberedelsesfase #2.

Normalt trænes der i blokke af 2 uger med belastning og herefter restitution, men for at stimulere ekstra rent fysisk, frem mod sæsonstart, træner der endnu en uge med fokuseret træning ugen igennem.

Så ud over at der skal fokus i intervallerne, sp skal der også stort fokus i restitutionen, så der kommer kvalitet i træningen ugen igennem!

Go' træning!

Næste træning sport

lørdag 23-06-18 00:00: Selvtræning: Let distance med MAX-power (6x30sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
120 min stabilt pace i @ lavZ2/RPM 90-100. På flade rute.

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blok efter ca. 15

1) 6x30sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 4min30sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imllem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen