quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Tirsdag 31 Oktober 2017
Tirsdag 31 Oktober 2017
31okt

Tirsdag 31 Oktober 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Asger

18:00 

Tirsdag 31 Oktober 2017 kl. 18:00

Aarhus MTB Klubtræning: Et-bens-intervaller (1x10min) og Udholdenhed-intervaller (AeT) (2x20min)

OBS der køres på landevejen på racercykel. 

HUSK skærme for dine klubkammerateres skyld!

Opvamrning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:

90 min @ midt Z2/RPM90-95 hvor der indlægges
1) 1x10min blokke med skiftevis fokus på højre/venstre-bens tråd i 45 sek relativ tung belastning/RPM 80-85. Indimellem indlægges 15 sek med fokus på begge ben - altså 45sek med et ben + 15 sek med begge ben + 45 sek med det et ben, osv....
5 min mellem hver blok.
Fokus på at have føling med peadlen gennem hele trådet. HUSK hoftestabilitet!
2)2x20 min AeT (aerob-tærskel) @ højZ2 (lige på grænsen til Z3)/RPM 85-90. Køres i grupper af 4-5 mand med føringer af 30 sek, på flad rute med konstant press i pedalerne!
Indlæg 15 sek stående hvert tredje minut, med fokus på at spænde op i din kropstamme og skyde hoften tilbage over sadlen, så du bruger balle, hofte og lårmuskulatur til at skabe power med!
10 min mellem intervallerne.
Nedvarmning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Næste træning sport

mandag 25-06-18 00:00: Selvtræning: DEAD slow cruise

60 min let distance @ højZ1/RPM90-100 på fladere rute, som tillader et konstant pres i pedalerne!.

Der køres med et meget let pres i pedalerne!


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen