quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Tirsdag 07 November 2017
Tirsdag 07 November 2017
07nov

Tirsdag 07 November 2017 kl. 

Aarhus MTB Klubtræning: Distance med spins (5x60sek) + AeT (2x15min) + spins (5x60sek)

Opvamrning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:

120 min @ midt Z2/RPM90-95 hvor der indlægges


1) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

2) 2x15 min AeT (aerob-tærskel) @ højZ2 (lige på grænsen til Z3)/RPM 85-90. Køres i grupper af 4-5 mand med føringer af 30 sek, på flad rute med konstant press i pedalerne!
Indlæg 30 sek stående hvert 2min30sek, med fokus på at spænde op i din kropstamme og skyde hoften tilbage over sadlen, så du bruger balle, hofte og lårmuskulatur til at skabe power med! 5 min pauserul @ højZ1/-avZ2/RPM90-100.

3) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

Nedvarmning:
15 min @ lav Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

07nov

Tirsdag 07 November 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Mateusz

Næste træning sport

onsdag 23-05-18 00:00: Selvtræning - træningspas #2: Restitution med teknik - 6x60sek spins

Trænes hvis du har tid og overskud!
60 min LET cykling @højZ1/RPM90-100 med fokus på restitutionstræning samt træning af et teknisk godt tråd!.

Kør enten på flad rute eller hometrainer, som tillader et let pres i pedalerne samt mulighed for at fokusere på god 'tråd-teknik' i de indlagte spins!

Indlæg efter 30 min:


1) 6x60 sek spins @ i let gear/watt @ midtZ2/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!


Kør med en let og effektiv kadence og fokuser på stabile hofter. og et godt drive til pedalerne!

Afslut med en god fornemmelse mentalt og 'lethed' i benene!


Træningsplan Sport

Maj 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen