SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Torsdag 16 November 2017
Torsdag 16 November 2017
16nov

Torsdag 16 November 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Nikolaj Meier

16nov

Torsdag 16 November 2017 kl. 

Opvarmning: 10 min progressiv fra lav Z2-højZ2/RPM95-100. Intensiteten øges hvert 2½ min. Herefter køres direkte over i intervallerne. Hovedsektion: Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1. 1) 6 x 60 sekunder @ let gearing/RPM progressivt fra

Opvarmning:
10 min progressiv fra lav Z2-højZ2/RPM95-100. Intensiteten øges hvert 2½ min. Herefter køres direkte over i intervallerne.


Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1.

1) 6 x 60 sekunder @ let gearing/RPM progressivt fra 100-120 RPM/fokus på hoftestabillitet og et effektivt rundt tråd. 1min mellem hver spin.

2) 2x12 min Tempo/AT. Der køres 8 min kontinuerligt @ midtZ3 - hvert 1min45sek indlægges 15 sek stående. Herefter 4 min @ lav-midtZ4/RPM95-100. 5 min pauserul.


3) 2x9 min Tempo/All-out. Der køres skiftevis 2 min @ midt-højZ3/RPM90-95 og 1 min kontrolleret all-out @ højZ4 (intensiteten må ikke være højere end at du kan finde tilbage i Tempo-intensiteten bagefter)/RPM100-105. 5 min let rul.


Afrul:
10 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.

Næste træning sport

tirsdag 21-11-17 00:00: Træningsansvarlig: Mateusz

Træningsplan Sport

November 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen