quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Lørdag 16 December 2017
Lørdag 16 December 2017
16dec

Lørdag 16 December 2017 kl. 

Aarhus MTB Selvtræning (kan trænes hvis du ikke kører vinte cup): MTB-race-pace (2x20min)

Opvarmning: 

15 min progressivt Z1-2.

En opvarmningsrunde på den runde hvor race-pace-intervallerne skal køres. Pres intensiteten op på bakkerne, får at få gang i kroppen til intervallerne

5 min let rul

Hovedsektion:

2x20 min MTB-Race-pace @ 95-105%race-pace. Kør på XCO-specifik rundstrækning med både lange og korte bakker, flad grusvej og singletrail med tekniske passager.
Hold stort fokus på høj intensitet kombineret med god teknik!
 
Indlæg 10 min let rul imellem de to intervaller.

Nedvarmning;

Afslut med 15 min Z1/RPM100.

Næste træning sport

mandag 23-07-18 00:00: Uge-fokus: Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 4 af 5

Der vente en uge med høj-intense intervaller ugen igennem. Så forvent at det bliver hårdt, og forberede dig godt til de enkelte træningspas, så kroppen er klar til at præstere fysisk/mentalt!

Det er vigtigt at de lette dage mandag, onsdag og fredag bliver lette, så der er energi til de hårde træningspas!

Go' træning!


Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen