quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Torsdag 22 Februar 2018
Torsdag 22 Februar 2018
22feb

Torsdag 22 Februar 2018 kl. 

Træningsansvarlig: Asger

22feb

Torsdag 22 Februar 2018 kl. 

Aarhus MTB Klubspinning: 3x3min all-out-styrke + 3x9 AT/SupraAT

Opvarmning:
10 min progressiv @ midtZ2/RPM100. Der er fokus på et hurtigt effektiv tråd, med et godt drive til pedalerne og stabile hofter.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1/RPM90-100.

1) 3x3min all-out-styrke. 2 min @ midt-højZ4/RPM80-85 + 1 min @ lavZ5/RPM 70-75. 3min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval

2) 3x9 min AT/SupraAT. Der køres 2 min @ lav-midtZ4 og 1 min @ højZ4. RPM generelt 95-100. Når der skiftes fra Tempo til AT indlægges en 15 sek lettere stående acceleration. 5 min pauserul.

2) 6x30 sek power-styrke sprints i tungeste gear fra RPM 0: Der startes fra 'ZERO' (altså ingen pedalering) og køres ståene de første 20 sek, hvorefter der køres siddende de sidste 10 sek, hvor presset holdes! 2min30sek min let rul mellem hver


Afrul:
5 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.

Næste træning sport

mandag 23-07-18 00:00: Uge-fokus: Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 4 af 5

Der vente en uge med høj-intense intervaller ugen igennem. Så forvent at det bliver hårdt, og forberede dig godt til de enkelte træningspas, så kroppen er klar til at præstere fysisk/mentalt!

Det er vigtigt at de lette dage mandag, onsdag og fredag bliver lette, så der er energi til de hårde træningspas!

Go' træning!


Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen