quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Lørdag 24 Februar 2018
Lørdag 24 Februar 2018
24feb

Lørdag 24 Februar 2018 kl. 

Aarhus MTB Selvtræning MTB-funktionelstyrke - Fast-track-singletrail (4x2min) + XCO-styrke (4x5min)

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Hovedsektion:
Følgende 2 elementer trænes med 10 min lettere rul imellem.

1) 4x2min 'fast-track-Singletrail' @ 100% race-pace, hvor du i et relativt let gear og med et hurtigt/effetivt trådt skal forcere en flad singletrail-sektion hvor MTB'en skal 'flyves' henover. Fokuser på at komme godt ind i sving, ved at vinde den optimale 'lige' linje og bremse før svinget (så lidt som muligt), så der holdes fart og flow! 4 min pause imellem.


2) 4x5 min XCO-Styrke @ 90 % race-pace/RPM 60-65 (altså MEGET styrkebetonet tråd). Køres siddende med tung gearing på flad grusvej. 4 min pause Dette interval skal være hårdt for benene og ikke lungerne!

4) Den resetrende tid køres @ midtZ2/RPM90-100 på let rullende rute.


Afrul:

10 min @ Z1/RPM100: Benene skal rulles igennem i let gear for at sikre bedre restitution.

Næste træning sport

mandag 23-07-18 00:00: Uge-fokus: Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 4 af 5

Der vente en uge med høj-intense intervaller ugen igennem. Så forvent at det bliver hårdt, og forberede dig godt til de enkelte træningspas, så kroppen er klar til at præstere fysisk/mentalt!

Det er vigtigt at de lette dage mandag, onsdag og fredag bliver lette, så der er energi til de hårde træningspas!

Go' træning!


Træningsplan Sport

Juli 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen