quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Tirsdag 20 Marts 2018
Tirsdag 20 Marts 2018
20mar

Tirsdag 20 Marts 2018 kl. 

Træningsansvarlig: Nikolaj Meier

18:00 

Tirsdag 20 Marts 2018 kl. 18:00

Aarhus MTB Klubtræning: MTB - 4x4min VO2max-bakke + 6x15sek XCO-starter + 1x10min XCO race-pace

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne. Benene skal være varme til opvarmnings-intervallerne.


Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 10-15 min let rul imellem @ Za-lavZ2/RPM90-100.

1) Bakke intervaller - 4x4min V02max-bakke @ 105% race-pace/RPM80/siddende. Intervaller køres på bakke med konstant hældning. 4 min mellem hver, gerne i forbindelse med teknisk nedkørsel lige efter toppen af bakken!

2) 6x15sek XCO-starter, som skal træne XCO-start-kapaciteten og evnen til 'hurtigt at komme i pedalerne og ud af boksen'.Køres på flad grusvej. 2min45sek pause mellem hver - brug pausen til meget let rul, så i er friske til at aktivere musklerne maksimalt under starterne!


3) 1x10min XCO-race-pace på XCO-lignende rundstrækning @ 95-105% race-pace).
Der køres efter at finde den optimale kombination mellem XCO-fysik, XCO-teknik og XCO-psyke. Så pres kroppen rent fysisk, kør teknisk sikkert/med kontrol, pace dig selv rent mentalt til at holde presset og tænker fremad!
Der startes på flad grusvej ca. det første minut, for at få bygget intensiteten op!

Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM100 - spin benene godt igennem!

Næste træning sport

tirsdag 22-05-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

Maj 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen