quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Søndag 01 April 2018
Søndag 01 April 2018
01apr

Søndag 01 April 2018 kl. 

Træningsansvarlig: Nikolaj Meier

01apr

Søndag 01 April 2018 kl. 

Valgfri selvtræning: Træningspas #2 - Foam-rolling og udstrækning (trænes med fordel sidst på dagen)

15 min fokuseret foamrolling/udstrækning, hvor du først får løsnet musklerne op og herefter strukket dem igennem.

10:00 

Søndag 01 April 2018 kl. 10:00

Aarhus MTB Klubtræning: MTB - 2x5 min progressiv XCO-AT-tons + 4x15sek XCO-starter + 2x20min XCO race-pace

Opvarmning:
10 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne. Benene skal være varme til opvarmnings-intervallerne.

1) 2x5 min progressiv XCO-AT-tons på fladere grusstrækning, hvor intensiteten bygges op fra midt Z2 til midt Z4. Intensiteten skal ligge @ midtZ4 de sidste 2 min. 3 min pauserul.

5 min let rul.

Hovedsektion:
1) 4x15sek XCO-starter, som skal træne XCO-start-kapaciteten og evnen til 'hurtigt at komme i pedalerne og ud af boksen'.Køres på flad grusvej. 2min45sek pause mellem hver - brug pausen til meget let rul, så i er friske til at aktivere musklerne maksimalt under starterne!

2) 5 min let rul.

1) 2x20min XCO-race-pace på XCO-lignenden rundstrækning @ 100-105% race-pace). 5 min pauserul.
Der køres efter at finde den optimale kombination mellem XCO-fysik, XCO-teknik og XCO-psyke. Så pres kroppen rent fysisk, kør teknisk sikkert/med kontrol, pace dig selv rent mentalt til at holde presset og tænker fremad!
Der startes på flad grusvej ca. det første minut, for at få bygget intensiteten op!

Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM100 - spin benene godt igennem!

Næste træning sport

torsdag 21-06-18 00:00: Træningsansvarlig: Asger

Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen