quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: Udholdenhed med AT (4x8) + power (6x15sek) + Tempo (20 min)
Tirsdag 03 Januar 2017, 18:00 - 21:00
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

 

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd. 2 timer 15 min træningstid.

Indlæg følgende interval-blokke (efter ca. 15 min) adskilt af 5 min stabilt pace i Z2/RPM 90-100. :

1) 4x8 min AT @ lavZ4/RPM 90-95. Kør i grupper, hvor i kører rulleskift i grupper af 4-5 mand med føringer på ca. 30 sek.. 5 min @ Z2 mellem hvert interval.

2) 30min med stabilt pace midt @Z2 på fladere rute, der tillader et konstant tråd. Der indlægges undervejs følgende accelerations-intervaller med 4 min15 sek imellem. Intensiteten skal være progressiv stigende fra blok til blok i takt med at intervallængden bliver kortere. HUSK: Der er tale om kontrollerede-accelerationer og ikke all-out-intervaller. Så find en god belastning i de enkelte intervalblokke, så du kan holde samme intensitet gennem det enkelte interval og gennem alle intervaller i blokken.

- 6x15 sek stående @ højZ6 (hvis der ikke trænes efter watt, køres disse på benfoenemmelse. Der skal kunne holder samme belastning i alle 6 intervaller. 4min15 sek imellem

3) 20 min hård tempo @ stabilt pace midt Z3/RPM 90-100. Kør på let rullende rute med konstat pres i pedalerne.


Afrul:

10 min let rul @ Z1/RPM90-95

Sted Klubhuset
 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 23-04-18 00:00: Uge-fokus: Konkurrencefase #1 - uge 3

Dette er tredje uge af konkurrencefase #1.

Efter en rolig uge i sdste uge, er det tid til at sætte fokus frem mod kommende løb, som først er DM XCM og herefter Shimano Liga #2 i Silkeborg.

Tirsdag er der træningsamling i Marselisborgskoven med Jacob Agger, hvor der skal trænes intense intervaller og efter træning snakkes om træningsreaterede emner.

Onsdag er der for de der gerne vil rykke formen lidt ekstra frem mod specielt DM XCM, mulighed for at køre 2 timers grundtræning.

Torsdag skal venter et relativt hårdt pas, og dertil giver weekenden også mulighed for god træning.

Så alt i alt en hård uge, hvis man følger programmet ugen igennem!

Go' træning


Træningsplan Sport

April 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen