quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Træningspas #1: Trail-løb og planke-variation
Lørdag 11 Februar 2017
af Asger Givskov

1) 20 min let løb i skoven - gerne på flad single-trail, som gør det sjovt og motiverende.



2) Planke-variation.

1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben + 4) Omvendt-planke med vægten på hæle og skulderblade (lænden løftet fra gulvet og armene langs siden) - på skift løftes højre og venstre ben så højt op som muligt.
Trænes som et super-sæt. Dvs. at alle øvelser laves sammenhængende, hvorefter der er en pause på 1 min. Der laves 3 runder.

3) 5 min grundig udstrækning.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 20-08-18 00:00: Uge-fokus: Konkurrencefase #2 - uge 3

Til trods for at der er løb på søndag, så venter der en helt normalt træningsuge mandag til torsdag. Dette for at sikre god træning i forhold til de kommende Shimano Liga Løb, som trods alt er vigtigere end DCU XCO i Frederecia.

Men til trods for hård træning tirsdag og torsdag (mulighed for La Santa Cup), så forventes det at kroppen kan være relativt klar og parat til søndagens race, når det trænes let fredag og lørdag!
.
Go' træning og ikke mindst godt race!


Træningsplan Sport

August 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen