quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: 2x15 min teknik/flow/power+6x90sek op/ned-bakkepower+6x15sek max-power
Tirsdag 28 Marts 2017, 18:00 - 20:00
af Asger Givskov

Opvarmning:
1) 15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

2) En omgang på intervalrunden, hvor intensiteten presse op på bakker og lig

3) 5 min let rul.

Sektion #1:

Følgende sektioner køre med ca. 10 min let rul/pause imellem.

1) 2x15 min teknik/flow/power-interval med fokus på god teknik og kortidspower (5-15 sek). Køres på let rullende single trail. Fokuser på teknik/flow/power fremfor generel intensitet i intervallet, men forsøg at presse intensiteten så højt op så muligt under forudsætning at der køres kontrolleret! 5 min pauserul

Sektion #2

1) 10 min let rul.

2) 6x60 sek op/ned-bakkepower @ kontrolleret all-out/RPM60-85. Der køres skiftevis 15sek siddende og 15 sek stående (her geares der 2 gear op). 90 sek pause, hvoraf der indlægges en teknisk nedkørsel på lige efter intervallet.

3) 6x15 sek max-power med fokus på et kraftfuldt tråd! 45 sek pause. hvoraf der indlægges en teknisk nedkørsel på lige efter intervallet.


Afrul:


15 min let rul.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

torsdag 21-06-18 00:00: Træningsansvarlig: Asger

Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen