SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: 6-dagesløb og stafet (3x30sek max)
Torsdag 19 Oktober 2017, 18:00 - 20:00
af Asger Givskov

Opvarmning:
20 min progressiv fra lav til højZ2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

1 omgang på intervalrunden til 6-dagesløbet.

5 min let rul!

Hovedsektion:

Følgende blokke køres med ca. 10 min mellemrum.

1) 6-dagesløb, som køres på sjov rundstrækning af ca. 4 min - gerne med meget fladt singletrail, som sætter fokus på teknik kombineret med højintensitet. Rytterne er sammen 2 og 2. Rytterne starter samtidig, hvorpå den ene kører runden @ 100% race-pace, den anden ruller meget let, og når den hurtige 'lapper' den langsomme byttes roller. Hver rytter skal have 3 runder.

2) Stafet: I grupper af 3 og 3 køres stafet på fladere grusvej, med 30 sek maksimale abejdsperioder. Hver rytter skal have 3 ture.


Afrul:
15 min Z1/RPM100.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 22-01-18 00:00: Uge-fokus: Forberedelsesfase #1 - uge 4 af 6

Efter sidste uges restitution skal der igen 'bygges på', så der forsat stimuleres til udvikling fysisk(teknisk/mental!

Mange af ugens intervaller er gengangere fra den seneste periode, men der er generelt enten skuret op for intensiteten eller også er intervallerne længere eller der er flere af dem!
Så forvent at det gradvist bliver lidt hårdere!

I weekenden er der fokus på MTB og kvalitetstid på sporet!

Go' træning!


Træningsplan Sport

Januar 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen