SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: SubAT (2x15 min) med 30 sek bursts + 4x4 min funktionel-styrke
Torsdag 26 Oktober 2017, 19:00 - 20:30
af Asger Givskov

OBS husk at træning forgår ved Seier fitness ved badeanstalten Spanien og starter kl.19.00

køb billet på shoppen. 

Opvarmning:
10 min progressivt højZ1-højZ2/RPM90-95. Intensiteten øges hvert 2min30sek.


Hovedsektion:

1) 2x15 min SubAT @ højZ3/RPM90-95. Fokus på et effektivt hurtigt tråd Hvert 2min30sek indlægges 30 sek stående, hvor du 'gearer 2 gear' (lægger belastning på) op og accelererer let. Herefter finder du tilbage i intervallets grundintensitet. 5 min mellemrum
2) 5 min let rul.
3) 4x4 min funktionel-styrke @ midtZ3/RPM60-65. Fokus på 1) et langsomt (men glidende) og styrkebetonet tråd og 2) et god kropsposition med lang lige ryg/åbent bryst og stabile hofter/god spænding i core-muskulaturen. 3 min pauserul @ Z1/RPM100

Generelt: Hold overkroppen oprejst og se fremad/orienter dig!
Afrul: 10 min Z1/RPM100.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

tirsdag 23-01-18 00:00: Aarhus MTB Klubtræning: AT-fartfornemmelse (5x6min) + 2x10min Tempo

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

Hovedsektion:
90 min @ lav-midtZ2/RPM90-95. Følgende sektioner køres med ca. 10 min mellemrum.


1) 10 min hård tempo @ høj Z3/RPM 80-85 (tungt gear) på flad vej. Køres gerne i grupper af ca. 3-4 mand med føringer på 15 sek.

2) AT-fartfornemmelse - 5x6min AT @ lavZ4/RPM95-100/siddende. Køres på flad vej, med fokus på et effektiv/hurtigt tråd. 4 min lte rul mellem hver. Køres enkeltvis

1) 10 min hård tempo @ høj Z3/RPM 80-85 (tungt gear) på flad vej. Køres gerne i grupper af ca. 3-4 mand med føringer på 15 sek.

Afrul:

15 min let rul 2 Z1/RPM90-100


Træningsplan Sport

Januar 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen