quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: Distance med spins (5x60sek) + AeT (2x15min) + spins (5x60sek)
Tirsdag 07 November 2017
af Asger Givskov

Opvamrning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:

120 min @ midt Z2/RPM90-95 hvor der indlægges


1) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

2) 2x15 min AeT (aerob-tærskel) @ højZ2 (lige på grænsen til Z3)/RPM 85-90. Køres i grupper af 4-5 mand med føringer af 30 sek, på flad rute med konstant press i pedalerne!
Indlæg 30 sek stående hvert 2min30sek, med fokus på at spænde op i din kropstamme og skyde hoften tilbage over sadlen, så du bruger balle, hofte og lårmuskulatur til at skabe power med! 5 min pauserul @ højZ1/-avZ2/RPM90-100.

3) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

Nedvarmning:
15 min @ lav Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 25-06-18 00:00: Selvtræning: DEAD slow cruise

60 min let distance @ højZ1/RPM90-100 på fladere rute, som tillader et konstant pres i pedalerne!.

Der køres med et meget let pres i pedalerne!


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen