quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Uge-fokus: Base #2 - uge 3 af 6
Mandag 04 December 2017
af Asger Givskov

Dette er tredje uge af BASE-træning #2.

Efter 2 uger med en god samlet belastning, er der tid til 3 dages restitution, med let træning, så kroppen kan respondere positivt på de sidste uger træning og blive stærkere rent fysisk!

Fra torsdag skrues der igen op for belastningen!


Go' træning!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

onsdag 25-04-18 00:00: Valgfri selvtræning: Udholdenhed med Tempo/SubAT-intervaller (2x15 min) + 6x60sek spins

90-120min udholdenhed @ midtZ2/RPM90-100 på fladere rute.

Tilpas tiden efter hvad du kan nå. Er du i tidspres, så varm hurtigt op (10min progressivt fra Z2lav til Z2høj), få kørt intervallerne og rul af i 5-10 min

Følgende indlægges med 5-10 min mellemrum.

1) 2x15 min TEMPO/SubAT-over/under-intervaller. Kør skiftevis 3 min @ midtZ3 og 2 min @ højZ3, RPM95-100 gennem hele intervallet. Fokuser på et 'rundt' tråd, hvor der trædes fremad, trykkes nedad og trækkes opad. Indlæg 15 sek stående i let gear og fokus på god kropsspænding, hver gang der skiftes mellem over/under. 5 min mellem intervallerne.

2) 6x60 sek spins @ let gear/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!

Generelt: Fokuser generelt på at sidde godt på cyklen, spænde op i din kropskerne og have et effektivt drive til pedalerne.

Afslut med en god fornemmelse!


Træningsplan Sport

April 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen