quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: Restitution med spins (10x30sek)
Tirsdag 05 December 2017, 18:00 - 20:00
af Asger Givskov

Der er fokus pår estitution idag - så træningen skal være let!
90min let rul @ Z1/RPM90-95, kør på helt flad rute.

Fokuser på et let og effektivt tråd!

Indlæg 10x30 sek spins @ lettere gear/RPM progressivt fra 95-120 (4min30sek mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

onsdag 25-04-18 00:00: Valgfri selvtræning: Udholdenhed med Tempo/SubAT-intervaller (2x15 min) + 6x60sek spins

90-120min udholdenhed @ midtZ2/RPM90-100 på fladere rute.

Tilpas tiden efter hvad du kan nå. Er du i tidspres, så varm hurtigt op (10min progressivt fra Z2lav til Z2høj), få kørt intervallerne og rul af i 5-10 min

Følgende indlægges med 5-10 min mellemrum.

1) 2x15 min TEMPO/SubAT-over/under-intervaller. Kør skiftevis 3 min @ midtZ3 og 2 min @ højZ3, RPM95-100 gennem hele intervallet. Fokuser på et 'rundt' tråd, hvor der trædes fremad, trykkes nedad og trækkes opad. Indlæg 15 sek stående i let gear og fokus på god kropsspænding, hver gang der skiftes mellem over/under. 5 min mellem intervallerne.

2) 6x60 sek spins @ let gear/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!

Generelt: Fokuser generelt på at sidde godt på cyklen, spænde op i din kropskerne og have et effektivt drive til pedalerne.

Afslut med en god fornemmelse!


Træningsplan Sport

April 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen