quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning Fartlegs-intervaller i grupper (2x20min) og Max-power (6x15sek)
Søndag 14 Januar 2018, 10:00 - 13:00
af Asger Givskov

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100.

Hovedsektion:

90 min MTB-udholdenhed i varieret tærren, hvor følgende indlægges undervejs!

1) Fartlegs-intervaller. I grupper af 3-4 ryttere køres fartleg i 2x20 min, hvor der på skift føres an i 2½ min. Grundintensitet @ 90% race-pace. Kør på varierende rute med både single trail, bakker og grusveje. Kør både med et tråd der er let/flydende og samt tungt/masende - dermed trænes både power, styrke og teknik! Sørg for at der er passende forhold mellem høj og lav intensitet, så det ikke bliver for hårdt men sjovt og varieret! 10 min pause mellem intervallerne.

2) 6x15sek stående max-power @ højest mulige intensitet! 2min45 sek pauserul. Fokus på maksimal muskelaktivering.

Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 20-08-18 00:00: Uge-fokus: Konkurrencefase #2 - uge 3

Til trods for at der er løb på søndag, så venter der en helt normalt træningsuge mandag til torsdag. Dette for at sikre god træning i forhold til de kommende Shimano Liga Løb, som trods alt er vigtigere end DCU XCO i Frederecia.

Men til trods for hård træning tirsdag og torsdag (mulighed for La Santa Cup), så forventes det at kroppen kan være relativt klar og parat til søndagens race, når det trænes let fredag og lørdag!
.
Go' træning og ikke mindst godt race!


Træningsplan Sport

August 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen