quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: 1x10min 15sekON/15sekOFF + 2x15 Over/under-SubAT/AT + 4x3 min Op/ned-bakke-styrke
Torsdag 01 Februar 2018, 19:00 - 20:30
af Asger Givskov

Opvarmning:
5 min progressivt højZ1-højZ2/RPM90-95.

1) 10 min micro-bursts, hvor der skiftevis køres med 15 sek @ RPM 110-120 og 15 sek @ RPM 60-65. Generelt skal trådet være let, og der er fokus på et effektivt tråd, med et godt drive i pedalerne gennem hele trådet og stabile hofter.

5 min let rul.


Hovedsektion:

1) 2x15 min SubAT/AT. Der køres skiftevis 3 min @ højZ3-lavZ4/RPM80-85 og 2 min @ lavZ4-midtZ4/RPM75-80. Generelt fokus på et styrke-betoner tråd. 5 min pauserul @Z1/RPM90-100


2) 5 min let rul.


3) 4x3 min Op-ned-bakke-styrke @ lavZ4. Fokus på et kraftfuld og styrkebetonet tråd. Der køres skiftevis 15 sek siddende @ RPM80-85 og 30 sek stående @ 60-65 RPM. Der holdes et konstant pres i pedalerne med fokus på et styrkebetonet tråd. HUSK at spænde op i kroppen, kigge fremad og skyde brystet fremad/hofterne. 2 min pauserul @ Z1/RPM100

Generelt: Hold overkroppen oprejst og se fremad/orienter dig!

Afrul: 5 min Z1/RPM100.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

onsdag 23-05-18 00:00: Selvtræning - træningspas #2: Restitution med teknik - 6x60sek spins

Trænes hvis du har tid og overskud!
60 min LET cykling @højZ1/RPM90-100 med fokus på restitutionstræning samt træning af et teknisk godt tråd!.

Kør enten på flad rute eller hometrainer, som tillader et let pres i pedalerne samt mulighed for at fokusere på god 'tråd-teknik' i de indlagte spins!

Indlæg efter 30 min:


1) 6x60 sek spins @ i let gear/watt @ midtZ2/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!


Kør med en let og effektiv kadence og fokuser på stabile hofter. og et godt drive til pedalerne!

Afslut med en god fornemmelse mentalt og 'lethed' i benene!


Træningsplan Sport

Maj 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen