quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: MTB udholdenhed med MTB-SubRacePace (2x15min)
Søndag 04 Marts 2018, 10:00
af Jakob Søgaard Kristensen

Opvarmning: 

15 min progressivt Z1-Z2/RPM90-100.

Hovedsektion:
150min MTB-udholdenhed træning' med fokus på 1) god teknik og 2) et hurtigt effektivt tråd.

Hold primært intensiteten i Z2/RPM90-100, og kør på fladere rute som tillader et konstant pres i pedalerne!

Indlæg 2 perioder af 15 min MTB-SubRacePace @ ca- 85% race-pace/RPM 90-100 (altså et relativt hurtigt tråd), hvor der køres på fladere singletrail-rute, som tillader et 'konstant' pres i pedalerne! Kør gerne i grupper af 2-3 mand, der er matched for niveau.


Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM100. Benene skal spinnes godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

lørdag 23-06-18 00:00: Selvtræning: Let distance med MAX-power (6x30sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
120 min stabilt pace i @ lavZ2/RPM 90-100. På flade rute.

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blok efter ca. 15

1) 6x30sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 4min30sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imllem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen