quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Uge-fokus: Forberedelsesfase #2 - uge 4 af 8
Mandag 05 Marts 2018
af Jakob Søgaard Kristensen

Dette er fjerde uge af forberedelse fase#2.

Det er igen tid til restitution efter endnu en fokuseret træningsblok .Så kroppen skal 'nultsilles' fysisk og mentalt, så der er energi, power og fokus til næste træningsblok!

Så ugen igennem er der fokus på overordnet restitution gennem en generelt mindre belastning.

Mandag til onsdag vil være relativt rolige, med fokus på god nattesøvn, hvile samt sund/nærende kost! Tirsdagens pas er ikke helt så lav-intenst som normalt i restitutionsuger, men forsat et relativt let træningspas.

Fra torsdag skrues der igen op for belastningen, med et kort og intenst MTB-pas og herefter kommer et par lettere dage frem mod søndagens klubtræning, hvor der skal køres race-pace test til bl.a. bestemmelse af intensitetszoner.

Go' træning!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

lørdag 23-06-18 00:00: Selvtræning: Let distance med MAX-power (6x30sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
120 min stabilt pace i @ lavZ2/RPM 90-100. På flade rute.

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blok efter ca. 15

1) 6x30sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 4min30sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imllem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen