SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående år Foregående måned
Næste måned Næste år

Månedsoversigt

December 2016
December 2016
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
Vis begivenheder fra alle kategorier.


Næste træning sport

torsdag 18-01-18 19:00: Aarhus MTB Klubspinning: Bakke-power-kombi - 4x3min + 4x1½min + 6x45sek

Opvarmning:
10 min progressiv @ midtZ2/RPM100. Der er fokus på et hurtigt effektiv tråd, med et godt drive til pedalerne og stabile hofter.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1/RPM90-100.


1) 4x3min (VO2max) bakke-styrke @ lavZ5/RPM80-85. De sidste 15 sek stående at tung belastning/RPM60-65. Køres meget kontrolleret, så intensiteten kan holdes på et konstant niveau gennem alle intervaller. 3 min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval

1) 6x1½min (VO2max) bakke-power @ midtZ5/RPM90-95. Køres meget kontrolleret, så intensiteten kan holdes på et konstant niveau gennem alle intervaller. 3 min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval


2) 6x45sek power-styrke. De første 15 sek køres 'kontrolleret max' stående i relativt tung gear, og der sidste 30 sek køres siddende, hvor belastningen holdes! ved den given belastning. Intervallerne skal køres med 'konstante watt' således at der holdes samme watt i alle 6 intervaller. 2min15sek let rul imellem.


Afrul:
10 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.


Træningsplan Sport

Januar 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen