SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Mandag 04 September 2017
Mandag 04 September 2017
04sep

Mandag 04 September 2017 kl. 

Uge-fokus: Først restitution og så hård træning!

Efter de sidste hårde uger, med god samlet belastning, er der lagt op til 3 rolige dage mandag til onsdag, for at sikre restitution, så kroppen torsdag er klar til at starte på intens træning frem Liga #5 i Vejle!

Så fokuser først på restitution og glæd dig til derefter at give den gas på sporet/vejen!

Go' træning!

04sep

Mandag 04 September 2017 kl. 

Selvtræning: Styrketræning - MTB-styrke: Back Squat, Reverse lunges - 3x3

Opvamning:
Supersæt 1: 3 runder af 1x10 two-hand kettelbellswings kombineret med 5xGoblet-squat med 3xbiceps curl' i bunden+3xtwo-hand-shoulder press+5x'Halos' (til hver side)+5xet-bens dødløft (med hvert ben)
Hovedsektion:
Der trænes 3 sæt af 3 gentagelser hvor 2 øvelser kombineres i super-set. Ca 5-10 dybe vejrtrækninger mellem hver øvelse. 1 min mellem hver runde og 5 min mellem hvert super-set.
HUSK: Fokus på teknik frem for vægt, da dette sikrer mest kvalitet i hver øvelse!
Se evt. øvelser på you-tube eller få hjælp i dit træningscenter til korrekt udførelse!
Super-set 1: Back-Squat+Bench Press
Super-set 2: Reverse-lunges (med vægt stang på ryggen som i back squat'en) + Renegade-row

Finisher:
Planke-variation. 1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben.
Udstrækning:
Grundig udstrækning af både over og underkrop.

Arrangementer

25nov
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 00:00
03dec
Julehygge Cafe Zeeziek
søndag kl.10:00 - 14:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00

Login

Gå til toppen