SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Mandag 11 September 2017
Mandag 11 September 2017
11sep

Mandag 11 September 2017 kl. 

Uge-fokus: Løbsforberedelse til Liga #5

Så er det igen tid til Liga-løb - denne gang sæsonens sidste!!

Efter en hård sidste uge, er det vigtigt at der trænes LET på de lette dage mandag til onsdag!

Som altid i løbsuger handler det om restitution og aktivering, således at kroppen er frisk og parat til at præstere på løbsdagen.

Torsdag skal der køres race-pace-intervaller i vanlig stil, for at stimulere til den sidste skarphed!

Go' træning og ikke mindst godt race!

11sep

Mandag 11 September 2017 kl. 

Selvtræning: Styrketræning - MTB-styrke: Dødløft, Bulg Split Squat - 2x5

Opvamning:
Supersæt 1: 3 runder af 1x10 two-hand kettelbellswings kombineret med 5xGoblet-squat med 3xbiceps curl' i bunden+3xtwo-hand-shoulder press+5x'Halos' (til hver side)+5xet-bens dødløft (med hvert ben)


Hovedsektion:
Der trænes 2 sæt af 5 gentagelser hvor 2 øvelser kombineres i super-set. Ca 5-10 dybe vejrtrækninger mellem hver øvelse. 1 min mellem hver runde og 5 min mellem hvert super-
Se evt. øvelser på you-tube eller få hjælp i dit træningscenter til korrekt udførelse!
Super-set 1: Døddløft+Bench Press
Super-set 2: Bulgarien split-squat+Pull-ups

Finisher:
Planke-variation. 1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben.
Udstrækning:
Grundig udstrækning af både over og underkrop.

Arrangementer

25nov
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 00:00
03dec
Julehygge Cafe Zeeziek
søndag kl.10:00 - 14:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00

Login

Gå til toppen