quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Søndag 14 Januar 2018
Søndag 14 Januar 2018
14jan

Søndag 14 Januar 2018 kl. 

Træningsansvarlig: Asger

10:00 

Søndag 14 Januar 2018 kl. 10:00

Aarhus MTB Klubtræning Fartlegs-intervaller i grupper (2x20min) og Max-power (6x15sek)

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100.

Hovedsektion:

90 min MTB-udholdenhed i varieret tærren, hvor følgende indlægges undervejs!

1) Fartlegs-intervaller. I grupper af 3-4 ryttere køres fartleg i 2x20 min, hvor der på skift føres an i 2½ min. Grundintensitet @ 90% race-pace. Kør på varierende rute med både single trail, bakker og grusveje. Kør både med et tråd der er let/flydende og samt tungt/masende - dermed trænes både power, styrke og teknik! Sørg for at der er passende forhold mellem høj og lav intensitet, så det ikke bliver for hårdt men sjovt og varieret! 10 min pause mellem intervallerne.

2) 6x15sek stående max-power @ højest mulige intensitet! 2min45 sek pauserul. Fokus på maksimal muskelaktivering.

Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

Arrangementer

09sep
Klubtur til Auning med Flæsk
søndag kl.09:00 - 15:00

Login

Gå til toppen