quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Lørdag 24 Marts 2018
Lørdag 24 Marts 2018
24mar

Lørdag 24 Marts 2018 kl. 

Cykelbørsen Vinter Cup #6

Sidste afdeling i Cykelbrsen Vinter Cup. Løbet ligger relativt tæt på sæsonstart, som er om et par uger, og derfor er det en oplagt mulighed for at få trænet race-pace, og testet løbsformen.


Go' fornøjelse!


Forslag til opvarmning:

Hvis muligt køres en opvarmningsrunde på ruten, hvor intensiteten presses op på bakker, og der holdes godt flow på singletrail og lettere pres på grusnstrækninger.
Herefter 5-10 min let rul inden start!

Alternativ kan følgende opvarmning køres.

Rolig tur Z1, RPM90-100 ca. 30 indlæg med 5 min mellemrum følgende:

1) 10 min p @ Z2, hvor du fokuserer på god teknik og et hurtigt/effektivt tråd (RPM95-100)

2) 5 min hvor intensiteten op bygges progressivt fra midtZ2 til midtZ4. Køres på jævn bakke med fokus på at få fart i benene!

3) 2 x 30 siddende power/RPM105 på relativt tungt gear. 1min30 sek mellem hver!

3) 4 x 10 sekunder antritt med god power/ RPM progressivt fra 100-120 RPM/fokus på hoftestabillitet og et effektivt rundt tråd.

Herefter 5-10 min let rul inden start

Go' fornøjelse!

24mar

Lørdag 24 Marts 2018 kl. 

Aarhus MTB Selvtræning (kan trænes hvis du ikke kører vinte cup): MTB-race-pace (60min)

Opvarmning: 

15 min progressivt Z1-2.

En opvarmningsrunde på den runde hvor race-pace-intervallerne skal køres. Pres intensiteten op på bakkerne, får at få gang i kroppen til intervallerne

5 min let rul

Hovedsektion:

60 min MTB-Race-pace @ 95-105%race-pace. Kør på XCO-specifik rundstrækning af ca. 15 min varighed, med både lange og korte bakker, flad grusvej og singletrail med tekniske passager.
Hold stort fokus på høj intensitet kombineret med god teknik!
 
Nedvarmning;

Afslut med 15 min Z1/RPM100.

Arrangementer

Ingen begivenheder

Login

Gå til toppen