SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: SubAT (2x15min) + Tempo-styrke (3x6)
Tirsdag 29 November 2016, 18:00 - 20:30
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvamrning:

15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:

120 min @ midt Z2/RPM90-95 hvor der efter henholdsvis 15 og 90 min indlægges.


1) 2x15 min SubAT @ høj-midtZ3/RPM 90-95. Køres i grupper af 4-5 mand med føringer af 30 sek, på flad rute med konstant press i pedalerne!
Indlæg 30 sek stående i 'tungere gear' hvert 2min30sek minut, med fokus på at spænde op i din kropstamme og skyde hoften tilbage over sadlen, så du bruger balle, hofte og lårmuskulatur til at skabe power med!
10 min @ lavZ2 mellem intervallerne.

2) 3x6 min Tempo-styrke @ lav-midtZ3/RPM 60-65. Køres enkeltvis på specifik rundstrækning. Der er fokus på et styrekbetonet tråd, og derfor skal det primært være hårdt muskulært! 2 min pauserul.


Nedvarmning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Sted Klubhuset
 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

03dec
Julehygge Cafe Zeeziek
søndag kl.10:00 - 14:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00

Login

Gå til toppen