SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: 8x2min Bakke-styrke + 8x30sek Power-styrke
Torsdag 19 Januar 2017, 19:00 - 20:30
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvarmning:
10 min progressiv @ midtZ2/RPM100. Der er fokus på et hurtigt effektiv tråd, med et godt drive til pedalerne og stabile hofter.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1/RPM90-100.

1) 8x2min (VO2max) bakke-styrke @ lavZ5/RPM80-85. De sidste 15 sek stående at tung belastning/RPM60-65. Køres meget kontrolleret, så intensiteten kan holdes på et konstant niveau gennem alle intervaller. 3 min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval


2) 6x30sek power-styrke. Der køres 30 sek all-out startende fra meget tung belastning, hvor RPM arbejdes op fra 60 til højeste mulige RPM ved den given belastning. Intervallerne skal køres med 'konstante watt' således at der holdes samme watt i alle 3 intervaller. 2min30sek let rul imellem.


Afrul:
10 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.

Sted Seier fitness
 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

24feb
Trænerkursus
lørdag kl.09:00 - 21:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00
07apr
SletteStrand Sæson opstarts tur
lørdag kl.09:00 - søndag kl. 15:00
26apr
Harzen
torsdag kl.16:00 - søndag kl. 17:00
27maj
Randers MTB tur
søndag kl.10:00 - 15:00

Login

Gå til toppen