quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Træningspas #1: Trail-løb og planke-variation
Lørdag 28 Januar 2017
af Asger Givskov

1) 20 min let løb i skoven - gerne på flad single-trail, som gør det sjovt og motiverende.



2) Planke-variation.

1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben + 4) Omvendt-planke med vægten på hæle og skulderblade (lænden løftet fra gulvet og armene langs siden) - på skift løftes højre og venstre ben så højt op som muligt.
Trænes som et super-sæt. Dvs. at alle øvelser laves sammenhængende, hvorefter der er en pause på 1 min. Der laves 3 runder.

3) 5 min grundig udstrækning.

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

26apr
Harzen
torsdag kl.16:00 - søndag kl. 17:00
27maj
Randers MTB tur
søndag kl.10:00 - 15:00
17jun
Klubtur til Klosterheden
søndag kl.09:00 - 15:00
08jul
Klubtur til Saalbach (Østrig)
søndag kl.09:00 - søndag kl. 09:00
14jul
Klubtur til Tjekkiet
lørdag kl.09:00 - lørdag kl. 09:00

Login

Gå til toppen