SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: 3x3min all-out-styrke + 3x9 AT/SupraAT + 6x30sek power-styrke
Torsdag 23 Februar 2017, 19:00 - 20:30
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvarmning:
10 min progressiv @ midtZ2/RPM100. Der er fokus på et hurtigt effektiv tråd, med et godt drive til pedalerne og stabile hofter.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1/RPM90-100.

1) 3x3min all-out-styrke. 2 min @ midt-højZ4/RPM80-85 + 1 min @ lavZ5/RPM 70-75. 3min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval

2) 3x9 min AT/SupraAT. Der køres 2 min @ lav-midtZ4 og 1 min @ højZ4. RPM generelt 95-100. Når der skiftes fra Tempo til AT indlægges en 15 sek lettere stående acceleration. 5 min pauserul.

2) 6x30 sek power-styrke sprints i tungeste gear fra RPM 0: Der startes fra 'ZERO' (altså ingen pedalering) og køres ståene de første 20 sek, hvorefter der køres siddende de sidste 10 sek, hvor presset holdes! 2min30sek min let rul mellem hver


Afrul:
5 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.

Sted Seier fitness
 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

24feb
Trænerkursus
lørdag kl.09:00 - 21:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00
07apr
Sæsonopstart - Weekendtur til Slettestrand
lørdag kl.09:00 - søndag kl. 15:00
26apr
Harzen
torsdag kl.16:00 - søndag kl. 17:00
27maj
Randers MTB tur
søndag kl.10:00 - 15:00

Login

Gå til toppen