SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Download som iCal-fil
Selvtræning: XCO-power (6x30sek) + og nedkørsler (3x3 nedkørsler - #1 stejl, #2 med sving, #3 med rødder9
Lørdag 02 September 2017
af Asger Givskov
Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Hovedsektion:

90 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100. Følgende to elementer trænes idag undervejs

1) 6x30 sek all-out på på flad grusvej, som tillader et kostant pres i pedalerne og hurtigt tråd. Der skal køres med højest mulige intensitet fra start til slut i alle intervaller, Pausen skal bruges på meget let rul tilbage til start. 2min30sek let pauserul.

2) Der skal køres 3 på hver sin måde tekniske krævende nedkørlser. Hver nedkørsel køres 3 gange. Den ene skal være stejl, den anden med mange sving og den tredje med mange rødder. Fokus på god teknik med 1) en lige lang ryg, 2) orienter din fremad, så du kan se den gode linje, 3) spænd op i din core og hofter, så du kan styre cyklen med god kropsspænding. På de mellemliggende opkørsler køres i lettere gear i roligt tempo!



Afrul:

15 min let rul @ Z1/RPM100 @ Z1. Vigtigt at benene bliver rullet godt igennem.
 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

23nov
Generalforsamling Aarhus MTB
torsdag kl.19:00 -
25nov
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 00:00
03dec
Julehygge Cafe Zeeziek
søndag kl.10:00 - 14:00
17mar
Træningslejr Mallorca
lørdag kl.08:00 - lørdag kl. 17:00

Login

Gå til toppen