quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB selvtræning: Race-pace (2x20min) + 30 min MTB-teknik + All-out bakke power (6x45sek)
Søndag 17 September 2017
af Asger Givskov

Kører du ikke XCO løb, trænes følgende.
Opvarmning:
15 min let rul @ Z2 med et hurtig let tråd, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.
Herefter køres en prøveomgang på den runde, hvor i skal køre dagens intervaller. Pres intensiteten op på bakkerne for at få kroppen klar til intevrallerne. Restituer nedad.

5 min let rul.

Hovedsektion (indlæg ca. 10 min mellem hver interval blok):
1) 2x20min @ 'race-pace' (100 % race pace) på XCO lignende rundstrækning. 5 min rul mellem hver.
Fokus på god power på bakkerne med et effektivt og kraftfuldt tråd. Dertil generelt godt flow og overblik!
Kør efter benene og fornemmelsen og fokuser ikke for megte på puls/watt!l
2) 30 min MTB- udholdenhed på fladere singletrail. Kør generelt i lavt gear og fokuser på et effektivt tråd og gode styreegenskber fremfor intensitet.
3) afslut med 6x45sek all-out på bakke med moderat hældning i relativt tungt gear. Der skal holdes samme pres i pedalerne i alle intervaller. Så start ikke for hrdt ud. 2min15sek pauserul mellem hver.

Afrul:
15 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

09sep
Klubtur til Auning med Flæsk
søndag kl.09:00 - 15:00

Login

Gå til toppen