SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: Fartlegs-intervaller i grupper (2x15min) og MTB-udholdenhed (30min)
Søndag 12 November 2017
af Asger Givskov

Opvarmning:
30 min @ Z2/RPM90-100, hvor intensiteten preses op på bakker og der restitueres nedad og på fladere stræk. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Hovedsektion:

1) Fartlegs-intervaller. I grupper af 3-4 ryttere køres fartleg i 2x15 min, hvor der på skift føres an i 2½ min. Kør på variende rute med både single trail, bakker og grusveje. Kør både på stor og lille klinge med fokus på trådet - det skal være effektiv og let samt tungt og hårdt - dermed trænes både power, styrke og teknik! Sørg for at der er passende forhold mellem høj og lav intensitet, så det ikke bliver for hårdt men sjovt og varieret! 10 min pause mellem intervallerne.

2) 30 min MTB-udholdenhed @ Z2-Z3, på let rullende singletrail og grusvej, med fokus på at holde et godt flow på sporet og effektivt drive i pedalerne

Afrul:
15 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

Ingen begivenheder

Login

Gå til toppen