quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Selvtræning: Pump-track-singletrail (6x2min)
Lørdag 09 December 2017
af Asger Givskov

Opvarmning:
10 min let rul @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

10 min fartleg hvor der køres på sjov og motiverende rute efter eget valg. Der gives gas på bakker og sinlgetrail og restitueres på fladere stræk!

5 min let rul

Hovedsektion


1) 6x2min 'Pump-track-Singletrail' @ 90-95% race-pace,hvor du effektivt og let skal forcere en flad singletrail-sektion med masser af små 'huller', hvor MTB'en skal pumpes så meget som muligt Spænd op i kroppen, så du har en lige ryg, åbent bryst, og kigger fremad, og brug armene til at 'pumpe' med. 2 min pause imellem.


Afrul:
15 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

08jul
Klubtur til Saalbach (Østrig)
søndag kl.09:00 - søndag kl. 09:00
09sep
Klubtur til Auning med Flæsk
søndag kl.09:00 - 15:00

Login

Gå til toppen