quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: 3x5min all-out-styrke + 3x9 TEMPO-styrke + 6x30sek Power-styrke
Torsdag 21 December 2017
af Asger Givskov

Opvarmning:
10 min progressiv @ midtZ2/RPM100. Der er fokus på et hurtigt effektiv tråd, med et godt drive til pedalerne og stabile hofter.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 5 mellemrum @ højZ1/RPM90-100.

1) 3x5min all-out-styrke. 3 min @ midt-Z4/RPM80-85 + 2 min @ højZ4/RPM 70-75. 3min let rul @ Z1/RPM90 imellem hvert interval

2) 3x9 min TEMPO-Styrke. Der køres kontinuerligt @ midt-højZ3 og skiftevis RPM @ 80-85 i 1½min og RPM 60-65 i ½ min. . 5 min pauserul.


3) 6x30sek power-styrke. Der køres 30 sek all-out startende fra meget tung belastning, hvor RPM arbejdes op fra 60 til højeste mulige RPM ved den given belastning. Intervallerne skal køres med 'konstante watt' således at der holdes samme watt i alle 3 intervaller. 1min30sek let rul imellem.


Afrul:
10 min @ Z1/RPM95-100. Benne skal spinnes igennem og musklerne løsnes op.

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

Ingen begivenheder

Login

Gå til toppen