SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Hej Alle. 

Jacob Agger har sendt følgende beskrivelse af træningen i ugerne 20-23. 

Uge 20: 

Der er 4 uger til næste SRAMLiga løb, hvilket giver mulighed for en længere periode med fokuseret træning, for at bygge formen yderligere op. Denne uge har fokus på MTBpower og MTBracepacei hverdagene, og grundtræning i weekenden.

Uge 21: 

Denne uge bliver relativ hård, da der er stort fokus på kvalitetintervaller til alle klubtræninger. Dertil er det anden hårde uge i træk, hvorfor der sidst på ugen kan forventes lidt træthed. Men hold på, da der kommer restitution i næste uge. Sørg for at få restitueret godt i dagene imellem klubtræningen fokuser
på sund og nærende kost samt god nattesøvn!

Uge 22: 

De kommende 3 dage er der generelt fokus på restitution, så kroppen responderer positivt på de seneste ugers træningsbelastning og derved bliver stærkere fysisk og mentalt! Det er når kroppen hviler, at den bliver stærkere! Torsdag er der formtest, hvor kroppen igne forventes klar til at træne målrettet og effektivt!

Uge 23: 

I denne uge er der fokus på restitution og løbsforberedelse så kroppen 1) bliver stærkere efter de sidste uger hårde træning og 2) er klar til at præstere godt til søndagens XCOløb.

 

Det lyder godt til os!  Så vi kan få endnu mere fart i benene. Så vi kan følge op på de gode resultater som klubbens ryttere har leveret indtil nu. 

Det nu vi skal begynde virkelig at få fokus på høj kvalitet i træning fremmod DM på hjemmebane. Derfor vil vi opfordere alle til at komme og deltage i træningen :) 

Vi ses til træning,

/Asger.  

 

Næste træning sport

søndag 19-11-17 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

November 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen