SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Hej Alle :) 

Så er der nyt program gældende for ugerne 24-27. 

Jacob Agger giver ugerne følgende beskrivelse: 


Uge 24: 

Ugen starter med 3 roligere dage, så kroppen kan blive frisk efter weekendens SRAM Liga.
Herefter tages der fat på forberedelserne frem mod DM XCO, med meget konkurrencespecifik
træning både torsdag og søndag.
Fokus: Kvalitet i både restitution
og intervaller!

Uge 25: 

Der er fokus på optimering af formen frem mod DM XCO. SÅ kroppen skal gradvist blive mere og mere frisk henover ugen, samtidig med at den holdes skarp gennem kortere intens træning!

Uge 26: 

Første halvdel af løbssæsonen er fuldført efter weekendens løb, så derfor er der de 2 kommende
uger fokus på overordnet restitution og vedligeholdelse, så kroppen både fysisk og mentalt
kan blive klar til sidste halvdel af sæsonen.
Så de kommende 2 uger skal der trænes let og meget efter fornemmelse. Alle træningspas
skal afsluttes med overskud og lyst til mere!
Så MTBtræningen skal køres meget efter humør og benfornemmelse.

Uge 27: 

Samme fokus som sidste uge, dog med et relativt intenst pas torsdag!
Afslut ugen med en god fornemmelse frisk og klar til igen at træne målrettet og konkurrere hårdt!


Jeg har vedhæftet programmerne som pdf(husk man skal være logget ind og trykke på overskriften for at kunne se pdf filerne). 

Priorterier træning de næste 14 dage frem mod DM og vær klar søndag den 21, når det går løs på hjemmebane :) ! 

Jeg vil opforderer alle til at finde nogle gode og dårlige elementer fra weekendens sramliga løb. Når man ved hvad der gik godt og hvad der gik skidt, har man mulighed for at arbejde med de ting som gik skidt og på den måde forhåbelig blive en bedre rytter til DM. Der er nu 14 dage, hvor man skal bruge erfaring for sæsonens første løb til at blive helt skarp og klar til DM. Mentalt overskud kan flytte bjerge. 

Jeg skal imorgen (tirsdag d.9.6.15) evalurer træning med Jacob og derfor vil jeg meget gerne have jeres input. Gerne både ting som er gode og mindre gode. Her tænker jeg både på indholdet i selve programmet og på måde som vi(trænerne) afvikler træning.

Jeg er meget åben for konstruktiv kritik og er overbevidst om at træning kun kan blive bedre af at have en åben dialog omkring hvad der godt og skidt. 

Imorgen inden træning, vil jeg gerne have nogle inputs fra jer :) 

Håber vi ses til træningen, velmødt Asger. 

 

Næste træning sport

Træningsplan Sport

November 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen