quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Fokus uge 33: 

Generelt en hård uge, med fokus på MTB-specifik gurndtræning.

Tirsdag og torsdag skal der køres længere intervaller med fokus på muskulær udholdenhed og søndag trænes der konkurrencemæssige aspekter.

Så hold godt fokus ugen igennem. Næste uge starter med restitution.

Fokus uge 34: 

De kommende 3 dage er der generelt fokus på restitution, så kroppen responderer positivt på de seneste ugers træningsbelastning og derved bliver stærkere fysisk og mentalt!

Det er når kroppen hviler, at den bliver stærkere!

Torsdag er der form-test, hvor kroppen igen forventes klar til at træne målrettet og effektivt!

I weekenden er der længere landevejstræning på programmet søndag!

Fokus uge 35: 

Denne uge bliver relativ intens, da der er stort fokus på kvalitets-intervaller til alle klubtræninger.

Sørg for at få restitueret godt i dagene imellem klubtræningen - fokuser på sund og nærende kost samt god nattesøvn!

Selvom sæson lakker mod enden, er der stadig masse af god træning i vente :) 
Så vi kan være kniv-skarpe til sæson afslutningen i Slagelse den 20 september. 

Næste træning sport

onsdag 23-05-18 00:00: Selvtræning - træningspas #2: Restitution med teknik - 6x60sek spins

Trænes hvis du har tid og overskud!
60 min LET cykling @højZ1/RPM90-100 med fokus på restitutionstræning samt træning af et teknisk godt tråd!.

Kør enten på flad rute eller hometrainer, som tillader et let pres i pedalerne samt mulighed for at fokusere på god 'tråd-teknik' i de indlagte spins!

Indlæg efter 30 min:


1) 6x60 sek spins @ i let gear/watt @ midtZ2/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet!


Kør med en let og effektiv kadence og fokuser på stabile hofter. og et godt drive til pedalerne!

Afslut med en god fornemmelse mentalt og 'lethed' i benene!


Træningsplan Sport

Maj 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen