SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Ønsker du at benytte klubbens trænignsprogram fra Jacob Agger er det vigtigt at kende sine intensitetszoner. Agger har derfor udarbejdet et Excel-ark til beregning af nettop dette. Jeg vil anbefale jer at have styr på dette såfremt i ønsker maksimal udbytte af klubtræningen.

Klubbens træning er bygget op omkring tirsdag (landevej i marts med fokus på at forbedre MTB-præstationsevnen), torsdag (fokuseret MTB-træning) og søndag (fokuseret MTB-træning.
Dertil er indlagt mulighed for frivillig selvtræning på landevejen lørdag og stabillitetestræning (se vedhæftede program) mandag og onsdag. Fredag er der lagt op til at der holdes træningsfri.
I boksen til højre på denne side er der vedhæftet en forløbig guideline til hvordan træningsplanen skal læses (dog skulle de detaljer der mangler, fremgå under beskrivelsen af de enkelte træningspas). Der kommer en mere deltaljeret beskrivelse så snart en klar sæsonplan foreligger.
Erik Lillie

Næste træning sport

søndag 19-11-17 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Nielsen

Træningsplan Sport

November 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen