quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

1) Uge 16 har fokus på løbsforberedelse. Kroppen forventes til trods for at have kørt DCU XCO i Vejle at være relativ frisk, da uge 15 generelt var rolig. Derfor er der intervaller på programmet både tirsdag og torsdag - dette er dog konkurrenceforberedende intervaller, som skal stimulere til atkroppen er skarp uden at give for langsigtet træthed/påkrævet restitution. Så der skal kvalitet i intervallerne og rulle let imellem.
 
2) Uge 17+18 byder generelt på en samlet god belastning, så kroppen kan løfte sig et niveau yderligere. Dog startes ud med 3 roligere dage, så kroppen er klar til at præstere i træningen efter SRAM Liga'en i Viborg! Søndag i uge 17 er der lagt op til længere distancetur, for at skabe adspredelse fra intervaller!
 
3) Uge 19 byder på restitution og løbsforberedelse frem mod SRAM Liga #2 - hvor kroppen gerne skulle være frisk og skarp.
 
God træning ;-)
 

Næste træning sport

mandag 20-08-18 00:00: Uge-fokus: Konkurrencefase #2 - uge 3

Til trods for at der er løb på søndag, så venter der en helt normalt træningsuge mandag til torsdag. Dette for at sikre god træning i forhold til de kommende Shimano Liga Løb, som trods alt er vigtigere end DCU XCO i Frederecia.

Men til trods for hård træning tirsdag og torsdag (mulighed for La Santa Cup), så forventes det at kroppen kan være relativt klar og parat til søndagens race, når det trænes let fredag og lørdag!
.
Go' træning og ikke mindst godt race!


Træningsplan Sport

August 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen