quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Fredag 13 April 2018
Fredag 13 April 2018
13apr

Fredag 13 April 2018 kl. 

Træningsfri

Nyd en rolig dag uden træning - fokuser på afslapning/hvile samt sund/nærende kost og adspredelse!

Formålet med dagen er at få restitueret efter de sidste dages træning og bliver klar til en weekend med både Vinter Cup og 'Langtur på landevejen!'

Næste træning sport

lørdag 22-09-18 00:00: Aarhus MTB selvtræning: Løbsforberedelse

Hvis muligt køres 2 runder på løbsruten. En opvarmningsrunde med fokus på at få styr på rutens rent teknisk og herefter en runde @ race-pace fro at få en fornemmelse af ruten ved løbstempo!.

Alternativt køres følgende:
Opvarmning:
15 min let rul @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Herfter køres følgende interval-blokke med ca. 10 min lettere rul imellem:

Alle intervaller køres på bakker af passende længde.

1) 1x5 min AT @ midtZ4/RPM90-95 på flad grusvej som tillader konstant pres i pedalerne.
2) 2x60 sek siddende power på bakke @ højZ5/RPM95-100. 2min mellem hvert interval.
3) 3x30 sek (de første 15 sek stående herefter siddende) power på bakke @ lavZ6/RPM110. 1min30sek mellem hvert interval.

Generelt: fokus på effektiv krafoverførsel og et godt drive til pedalerne.


Afrul:
15 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!


Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen