quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: AT-progressivt (2x5min) + Funktionel-styrke (5x6min) + 2x10min Spin
Tirsdag 31 Januar 2017, 08:00 - 17:00
af Asger Givskov

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

Hovedsektion:
90 min @ lav-midtZ2/RPM90-95. Følgende sektioner køres med ca. 10 min mellemrum.


1) 2x5 min AT-progressivt @ lav til midtZ4/RPM 80-85 (tungt gear) på flad vej. Køres individuelt.

2) 5x6min funktionel-styrke @ lavZ4/RPM60-65. 5 min pauserul. Køres på flad vej, med fokus på et kraftfuldt og styrkebetonet tråd! Køres idndviduelt
Intensiteten er ikke højere end at der for alvor kan fokuseres på en god kropsspænding og balanceret vejrtrækning helt ned i maven, hvilket skal til for at kunne træde effektivt under kraftmoment-intervaller..


3) 2x10 min @ højZ2/RPM100-105 med fokus på et hurtigt og effektivt tråd! 5 min let rul imellem!


Afrul:

15 min let rul 2 Z1/RPM90-100

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

tirsdag 25-09-18 00:00: Træningsansvarlig: Nikolaj Meier

Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen