quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Uge-fokus: Forberedelsesfase #1 - uge 6 af 6
Mandag 06 Februar 2017
af Asger Givskov

Dette er sjette uge af forberedelsesfase #1.

Det er igen tid til restitution efter endnu en 2-ugerstræningsblok med fokuseret træning.Så kroppen skal 'nultsilles' fysisk og mentalt, så der er energi, power og fokus til næste træningsblok!

Fra torsdag skrues der igen op for belastningen, med et kort og intenst spinningpas og herefter resttes fokus på den kommende træningsfase, som er forberedelsesfase #2

Go' træning!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

lørdag 17-11-18 00:00: Selvtræning: MTB-udholdenhed med MAX-power (6x15sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
90 min stabilt pace i @ lav.midtZ2/RPM 90-100. På fladere rute med primært grusvej og let rullende singletrail

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Følgende efter ca. 30 min indlægges undervejs.

1) 6x15sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 2min45sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imellem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

November 2018
M T O T F L S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen