quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: : MTB-AT (2x8) + Power-styrke (4x30) + 6dagesløb (4x3min @ 100% race-pace)
Søndag 19 Februar 2017, 10:00 - 13:00
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvamrning:

15 min @ Z1 (meget let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion: Mellem hver sektion indlægges ca. 10 min lettere rul.

1) 4x8min AT @ progressivt fra 80% til 95 %race-pace/RPM90-95. 3 min pauserul. Intervallerne køres enkeltvis på en fladere strækning/rundstrækning. 3 min pauserul
Fokus på at have føling med peadlen gennem hele trådet. HUSK hoftestabilitet!

2) 4x30 sek power-styrke sprints i tungeste gear på moderat bakke. Der startes fra holdende næsten stille og køres ståene de første 20 sek, hvorefter der køres siddende de sidste 10 sek! 2min30sek mellem hver.

3) 6-dagesløb, som køres på sjov rundstrækning af ca. 4 min - gerne med meget fladt singletrail, som sættes fokus på teknik kombineret med højintensitet. Rytteren er sammen 2 og 2. Rytterne starter samtidig, hvorpå den ene kører interval-runden @ race-pace, og den anden ruller meget let på en kort flad runde, som fungerer som skiftezone og hvor den del af den er sammenfaldnede med intervalrunden. Når når den hurtige 'lapper' den langsomme byttes roller. Hver rytter skal have 4 runder. Der startes med at rytterne får vist de to rundstrækninger..


Nedvarmning
15 min @ Z1 (meget let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Sted Klubhuset
 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

søndag 21-10-18 00:00: Træningsansvarlig: Jakob

Træningsplan Sport

Oktober 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen