quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Styrketræning: MTB-styrke: Dødløft, Bulg Split Squat - 2x(2-3-5)
Onsdag 15 Marts 2017
af Asger Givskov

Opvamning:
Supersæt 1: 3 runder af 1x10 two-hand kettelbellswings kombineret med 5xGoblet-squat med 3xbiceps curl' i bunden+3xtwo-hand-shoulder press+5x'Halos' (til hver side)+5xet-bens dødløft (med hvert ben)


Hovedsektion:
Der trænes 2 runder af 1x(2-3-5) gentagelser (altså 1x2+1x3+1x5 og så igen 1x2+1x3+1x5) - fokus på funktionalitet og at afslutte med overskud!
I alle sæt trænes med den vægt du normaltvis har på når du laver 5 gentagelser!
Se evt. øvelser på you-tube eller få hjælp i dit træningscenter til korrekt udførelse!
Super-set 1: Døddløft+Bench Press
Super-set 2: Bulgarien split-squat+Pull-ups

Finisher:
Planke-variation. 1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben.
Udstrækning:
Grundig udstrækning af både over og underkrop.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 24-09-18 00:00: Uge-fokus: Offseasoin - Restitution, sjov MTB og funktionel træning

Sæsonens sidste MTB liga er kørt, og det er derfor tid til at trappe lidt ned på træningsbelastningen.

Dog vil der de kommende uger forsat blive trænet intervaller, så benene dels er gode til sensommerens/efterårets MTB-motionsløb (hvis man skal køre disse), og dels for at give de enkelte træningspas nerve og fokus.

Så nyd at der nu er mere tid til 'bare' at køre på MTB frem for at træne med meget specifikt på at skulle være klar til vigtige konkurrencer!

Det vil være rigtig godt at få trænet ugens andre træningspas med let løb og funktionel-styrke, da kroppen har godt af at blive trænet alsidigt og funktionelt i den kommende periode!

Go' træningen!


Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen